Isnin, 26 Januari 2009

gerhana matahari



Aku bermimpi memakai mahkota yang bulan sabitnya tajam tersenyum. sebiji seperti gambar. Seorang laki muda belia sambil memegang pedang lam alif berkata pada aku "Ya buyuti... Adakah kau sudi menyambung tugas nenek moyang kita"

"hah sudah... mimpi apa ni..." getus hati ku... aku terus berusaha bangun dari mimpi dan terasa seram dengan mimpi tadi. tiba-tiba Isteriku bercerita tentang rupanya gerhana matahari matahari akan berlaku petang ini. itu kut maksud mimpi aku tadi.

Gerhana matahari


Di saat itu ada banyak fenomena menarik yang sepatutnya kita sama-sama patut lihat. spt telur berdiri sendiri jika diletakkan di lantai. malangnya semua niat aku x kesampaian.. kena p shopping dalam bangunan langsung x teringat langsung nak uji kebenaran fenomena telur berdiri sendiri jika berlaku gerhana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Tarikh hari ini

slow connection? click here