Khamis, 14 April 2011

Imej tangan di angkasa

satu Imej tangan terbentuk di dalam gugusan bintang yang kononnya ditafsir oleh sebahagian orang sebagai tanda turunnya atau lahirnya Imam Mahadi 2018. Manakala Geng Rael pula akan menyambut turunnya makhluk asing atau messiah mereka pada 2012.

GamBar BENTUK SEPERTI TANGAN A AKAN TERJADI DI DALAM Angkasa Lepas, DAN INI ADALAH petanda DARI KEDATANGAN AL MAHDI Hazrat (AS)
... Asma 'binti Umays berkata: ATAS petanda DARI YANG HARI [KEDATANGAN dari Hazrat MAHDI (AS)] ADALAH TANGAN memperluaskan DARI LANGIT DAN ORANG mendongak untuk LIHATnya!

Hadis Dikumpulkan oleh Jalaluddin As-Suyuti, ayat-ayat Mahdi di Akhir Zaman, Ali Hasamaddin Ibnu Al Muttaki, hal 69 (Hadits Al-Fitan)

... BAHAWA PADA WAKTU [DARI PENAMPILAN dari Hazrat MAHDI (AS)] TANGAN AKAN MELIHAT SENDIRI MENGUNGKAP DARI Langit ATAS ...
Hadis Dikumpulkan oleh Jalaluddin As-Suyuti, ayat-ayat Mahdi di Akhir Zaman, Ali Hasamaddin Ibnu Al Muttaki, hal 51

Konflik dan perselisihan akan bertahan hingga Tangan MUNCUL DARI LANGIT dan suara menangis "Al-Mahdi adalah Pemimpin anda." TANDA DARI YANG HARI: Tangan AKAN memanjangkan DARI LANGIT dan orang-orang akan melihat dan melihatnya.

Ahmad Ibnu Hajar Al-Makki (Haytami), ayat-ayat Mahdi Diduga, Al-Qawl Al-Mukhtashar Fi alamat Al-Mahdi Al-Muntazar, mukasurat 53

Hadis ini disebarkan dari kami (saw) Nabi berbicara tentang "tangan" terlihat di langit, dan mengatakan bahawa ini adalah petanda kedatangan Hazrat Mahdi (as). Tampak bahawa pertikaian akan terus berlanjutan sampai waktu itu dan bahawa Hazrat Mahdi (as) akan terus menjadi bahan perbincangan.

Sebuah gambar ruangan yang diambil oleh Chandra X-Ray Observatory NASA menunjukkan massa neutron bintang berbentuk seperti tangan muncul untuk menutup pusingan massa lain bintang. Rujukan untuk tangan dalam hadis mungkin cadangan serasi dari gambar ini dalam erti ditunjukkan, digambarkan oleh NASA sebagai "tangan Tuhan," sehingga menimbulkan fenomena langit. (Wa Allah hu alam.)

Bentuk tangan yang dibentuk oleh massa bintang dalam perjanjian lengkap dengan keterangan pembaharuan sebagai diberikan dalam hadis. Foto diambil oleh NASA menunjukkan tangan membentang di suatu tempat. Selain itu, cara bahawa orang-orang dapat melihat dan mengamati fenomena langit dengan cara berkat teleskop ke ruangan canggih dan teknologi astronomi pada zaman Hazrat Mahdi (as) juga dalam perjanjian lengkap dengan ekspresi yang digunakan dalam hadis.

Sebagaimana dinyatakan dalam hadis lain, ayat-ayat tentang kedatangan Hazrat Mahdi sebagai "... mungkin diharapkan berlangsung satu selepas manik-manik seperti yang lain di kalung yang string telah membentak" (Abu Huraira (ra), Tirmidzi) dan telah mengambil tempat satu demi satu selama 30 tahun terakhir, dan masih berlaku hari ini. terbaru, yang terjadi ketika dua-ekor komet Lulin datang paling dekat dengan Bumi pada 24 Februari 2009, juga muncul untuk memadankan sebuah hadis diriwayatkan oleh Imam Rabbani: "cahaya ganda bergigi penumpahan tanduk akan muncul di Timur" ini, disusul sekarang dengan fenomena langit angkasa lepas dalam bentuk tangan sebagaimana dimaksud dalam hadis dalam hal "tangan yang memanjang dari langit," adalah bukti semua bahawa Hazrat Mahdi (as) telah muncul dan mula pekerjaannya, dan bahawa ia akan segera dikenali oleh masyarakat. (Allah lebih mengetahui kebenaran.) baca lebih banyak di http://www.awaitedmahdi.com/index.php oleh Harun Yahya atau Adnan Oktar dan rakan2nya.

Amaran: Ini adalah pandangan bebas penulis merujuk kepada beberapa laman web yang dipautkan. kebanyakan hadits rujukan dari hadits al Fitan yang disampaikan kepada orang tertentu dan dikumpulkan oleh mereka yang berusaha mencarinya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Tarikh hari ini

slow connection? click here