Selasa, 22 Mac 2011

menggoda Isteri Sendiri.

Hargailah Isterimu sebagai wanita yang tentu sahaja menginginkan lelaki yang tahu bagaimana untuk menghidupkan semangat dan menghidupkan mereka. Kebanyakan lelaki tidak peduli dan tidak mahu tahu seni sejati untuk mengubah seorang wanita dan sebahagian besar gagal ketika untuk melakukan dengan cara yang betul. Diperlukan banyak usaha untuk mendapatkan seorang gadis untuk suka dengan anda. Perempuan menghidupkan dan mematikan semangat mereka dalam beberapa saat sahaja bergantung pada apa yang anda selaku suami lakukan. Tindakan seluruhnya memerlukan kesempurnaan dan sangat penting untuk dikuasai dalam bentuk yang tepat.

Biarkan suara anda menarik lembut dalam-dalam adalah bahan yang sangat penting dalam rangka untuk mengubah semangat/mood seorang wanita . Tidak semua orang diberkati dengan suara seksi sempurna namun keindahan menjadi manusia adalah bahawa anda boleh dengan mudah boleh mengawalnya. Selalu bicara dengan nada sedikit mendalam (Tidak terlalu dalam jika anda sudah memiliki suara dalam) baik bersahaja. Ini sangat penting untuk mengucapkan kata-kata anda dengan betul dan memelihara dengan kelajuan sesuai saat berbicara. Cakap dengan jelas dan lembut, jangan bercakap terlalu cepat tidak juga terlalu lambat. (cakap macam orang sepanyol bercakap)

Bauan semulajadi tubuh yang sihat-Ini sangat penting untuk menggunakan wangian jantan yang baik kerana ia merupakan bahagian dalaman menarik bagi wanita. Jangan pernah menaruh pewangi anda terlalu berat dan selalu membiarkannya bercampur dengan bauan tubuh alami anda. Untuk mendapatkan hasil yang terbaik menyapukannya pada bahagian-bahagian sensitif dari tubuh anda seperti belakang leher dan telinga. Itu membuat bau lebih bagus dan bahkan. Hal ini sangat penting untuk memastikan bahawa anda tetap seringan mungkin. Beberapa lelaki hampir mandi dengan sebotol cologne dan tertanya-tanya mengapa isteri mati selera dengan mereka.

Rapat-rapat bila anda berbicara dengan seorang wanita itu sangat penting untuk serapat mungkin. Dia harus melihat bibir anda bergerak dan harus dapat merasakan kelembutan suara anda. Juga membuat sebuah titik untuk memegang tangannya dan tetap menggosok dengan lembut sambil berbicara padanya. Semakin rapat secara fizikal mendapatkan lebih akan dihidupkan.

Menjadi sunnah rasul, bila anda minum dari gelas yang sama atau makan dari sudu yang sama perempuan cenderung merasa lebih terhubung dengan anda. Ini adalah salah satu cara terbaik untuk mengubah semangat seorang wanita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Tarikh hari ini

slow connection? click here