Isnin, 6 September 2010

Ilmu emas

Ilmu tentang emas adalah sesuatu yang teringin saya huraikan menururt pandangan saya berdasarkan beberapa sumber-sumber terbuka dan pengalaman hidup sendiri.

ilmu tentang emas ini saya bahagikan kepada beberapa sudut ilmu secara am. Dari semasa ke semasa saya akan update.(kemas kini)

dari segi Sainstifik seperti kelas kimianya. ferum.. dan koding 999 916 dll.

dari segi nilai sejarah dan kenapa ia ada nilai ekonomi?

dari segi mistikal kepercayaan ilmu perbomohan kaitannya dengan susuk dan dipanggil juga sarang jin yang suka mendiami dalam logam jenis emas. Sehingga sebab dan musabab lelaki dilarang memakai emas. ilmu pukau yang memerlukan mangsanya memakai emas supaya menjadi.

panasnya emas ini sehingga ibu yang menyukai emas akan mendapat anak yang rosak /masalah mental dan lain2 gangguan syaitan.

ada masa saya huraikan lebih mendalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Tarikh hari ini

slow connection? click here