Ahad, 8 Jun 2008

tenagair.co.cc

kenaikan harga minyak adalah berpunca dari pakatan syarikat pengeluar kereta dan pengeluar minyak dalam mencipta keuntungan berjuta-juta. ini adalah pegangan mereka dalam menentukan takdir mereka. konsep "the best way to know future is to plan it."

So, mereka dah merancangnya. maka tinggallah kita yang bodoh jadi makanan mereka. berkerja keras mengumpul wang dan mengkayakan mereka melalui keperluan seharian yang kita perlu seperti petrol dan membeli kereta. melalui peraturan yang menguntungkan mereka dari segi peraturan 5 tahun kereta dll peraturan. yang kononnya menjaga alam sekitar.

Sehubungan dengan itu, beberapa ahli saintist telah dibunuh secara terancang. kerana menemukan penemuan yang mesra alam dan juga lebih menjimatkan minyak petrol.

Namun begitu, demi menyedari lambat laun potensi teknologi mudah ini akhirnya akan tersiar juga, dan mereka perlu mengambil keuntungan darinya maka harga minyak perlu dinaikkan. Sebelum hybrid car dikeluarkan menjamin pembelian yang menggila dan menghasilkan kekayaan yg sejati.

sementara itu pula, jualan kereta akan dikurangkan faedah bagi menjamin survival peniaga2 dan clearence stock.

so, segelintir insan yang terinaya dengan permainan pembuat wang telah mendedahkan rahsia penjimatan petrol dengan menggunakan air melalui internet http://tenagair.co.cc
bukan sahaja jimat malahan mengatasi pencemaran alam. Mari kita tunaikan kewajiban fardhu kifayah ini mengelakkan terus menjadi permainan membuat duit oleh mereka dalam jualan api dan air.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Tarikh hari ini

slow connection? click here