Jumaat, 15 Mei 2015

mimpi digigit anjing hitam dan terselamat darinya

pada malam Jumaat 15 May 2015. Suatu tarikh yang menarik. Balik dari tempat kerja, kelihatan pintu rumah terbuka... Tiba-tiba ada suatu suara orang berkata bahawa anak2 dan isteri telah di makan anjing hitam. Terus masuk dan lihat persekitaran dalam rumah. terdetik di hati "Ok jika mati digigit anjing mana mayat mereka. Sedang mencari tetiba anjing hitam menyerang menggigit di tengkuk. Sedang didgit aNJING tersebut, tiba-tiba aku teringat cerita isteriku kononnya pernah digigit anjing tetapi parutnya hilang sama sekali. lANTAS AKU MENCARI TENGKUK ANJING TERSEBUT UNTUK dicekik. aku cekik tapi ia tak mahu melepaskannya. Aku mencari kolam air untuk terjun ke dalamnya. kku masuk dalam kolam tersebut dan berjaya membunuh anjing tersebut yang kemudianya hilang. Tiba-tiba kelihatan anak bongsuku dan aku terus bertanyakan mana Ummi? dia terus menunjukkan laci di mana katanya di situ tulang ummi dia simpan. anehnya laci tersebut adalah bentuk rumah bukit chandan. Terjaga, jam dah menunjukkkan jam 5:00 pagi meneruskan rutin solat tahajud dan bersambung hingga subuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

Tarikh hari ini

slow connection? click here